fontello چیست؟ و روش استفاده از وب فونت ایکن  های این وب سایت

fontello چیست؟ و روش استفاده از وب فونت ایکن های این وب سایت

با این کار شما از لود کرد ایکن های اضافی که در پروژه خود استفاده نمی کنید جلوگیری کرده و به افزایش سرعت لود وب سایت خود نیز کمک خواهد کرد.

fontello.com پروژه ای متن باز شامل صدها فونت ایکن می باشد که قابلیت های جالبی را نیز بصورت رایگان در اختیار استفاده کنندگان قرار می دهد.

شما با استفاده از این سایت می توانید ایکن های خود را در قالب یک مجموعه انتخاب، دانلود و در پروژه های خود استفاده نمایید، هرچند وب فونت های متعددی موجود می باشد اما هر کدام از این وب فونت ها ایکن های متفاوت و زیبایی دارند، وب فونت fontello نیز با دارا بودن قابلیت زیاد بدون شک شما را جذب خواهد کرد.

دیگر لازم نیست یک مجموعه وب فونت را برای استفاده چندین ایکن در قالب خود فراخوانی کنید، با کمک این ابزار شما می توانید در هر زمان ایکن های مورد علاقه خود را انتخاب، ویرایش و حتی شخصی سازی کنید، همچنین اگر یک طراح هستید می توانید ایکن هایی با فرمت SVG آماده و در این سایت آپلود کنید تا وب فونت مخصوص به آن را برای شما آماده کند.

با این کار شما از لود کرد ایکن های اضافی که در پروژه خود استفاده نمی کنید جلوگیری کرده و به افزایش سرعت لود وب سایت خود نیز کمک خواهد کرد.

برای استفاده از این امکانات کافیست وارد سایت fontello شوید، روی ایکن های مورد نظر خود کلیک کنید، از تب Customize Names می توانید نام ایکن ها را در صورت تمایل مناسب با سلیقه خود تغییر دهید، پس از آن درصورتی که دوست داشته باشید کد مربوط به آیکن ها را تغییر دهید می توانید از تب Customize Codes کدی مناسب با سلیقه خود برای هر ایکن انتخاب و سپس با کلیک روی دکمه دانلود، مجموعه فونت خود را درقالب یک فایل زیپ دریافت و به راحتی در پروژه های خود استفاده نمایید. هنگام انتخاب ایکن ها اگر  از انتخاب یک ایکن منصرف شدید با کلیک مجدد روی ایکن مورد نظر آن را از مجموعه خود حذف کنید.

شما هر زمان می توانید ایکن های جدیدی به مجموعه خود اضاف نمایید، برای این کار با کلیک بر روی ایکن آچار موجود در هدر سایت گزینه import را انتخاب و پس از آن با آپلود فایل config.json که همراه با فایل زیپ مجموعه خود دانلود کرده اید می توانید هر زمان ایکن های خود را تغییر، حذف و یا اضاف نمایید.


ارسال نظر

برای اطلاع از پاسخ به نظر شما می توانید ایمیل یا شماره موبایل خود را وارد نمایید. *

ایمیل و شماره موبایل شما کاملا مخفی خواهد ماند و در سایت نمایش داده نخواهد شد. *

اگر نظری برای این مطلب ارسال شد از طریق ایمیل مرا اطلاع بده!
لسیت نظرات
هنوز برای این مطلب نظری ارسال نشده است!